tisdag, juli 29, 2008

Mathilda med på jobbet och Wii Fit

I dag var då Mathilda med oss på jobbet. Det gick hyfsat fram till lunchen. Då satt hon och tittade på DVD och lekte med sina Polly Pocket. Efter lunchen lessnade hon.. Hon ville spela dator, men eftersom vi bara har laptops på jobbet så är alla som inte används inlåsta och hon kan därmed inte låna en dator.

Hon gick fram och tillbaka mellan mig och Micke ett par gånger, men klockan ett gav jag upp och bestämde att vi skulle åka hemåt och fortsätta jobba hemifrån i stället.

Så över till Wii Fit!
Micke fick ju en Wii spelkonsoll av oss i present, och av mina föräldrar fick han ett Wii Fit. Det har vi nu spelat i kväll, hela familjen. Sjukt kul!

Vi har sprungit, gjort step up, gått balansgång, rockat rockring, åkt slalom och en massa annat kul!

Jag har precis reggat en profil. Där ser man bland annat vikt och BMI, och kan sätta upp viktmål och så reggas all träning. Jag fick ihop 11 minuters träning nu på kvällskvisten. Två omgångar step up, en sväng med rock ring och och joggingtur. Jag är helt blöt av svett... Lär känna av benen i morgon oxå!

Otränad? Javisst...

Jovi, du som ville ha en recension - än så länge är det sjukt kul - och nyttigt :)





2 kommentarer:

Sabina sa...

Hm man kanske skulle skaffa sig ett sånt där Wii...
Spelade Bowling hos min bror, skiiiiiiiiit kul va det..
Kramkram

Sandra sa...

Ja gör det!
Det här kommer bli min nya träningskompis...

*kram*