fredag, februari 04, 2011

Trött och sliten...

Jag känner mig trött och sliten..
Det är inte lika panikmycket på jobbet, men det har ändå varit MYCKET i veckan. Jag har dock avsagt mig en del arbete och det känns BRA!

I går hade jag huvudvärk, kände mig urrig och hade närapå feber när jag kom hem från jobbet. Tvekade ett tag på om jag skulle gå på kören eller ej.. men valde att åka ändå till slut. Det gick finfint och var himla kul!

I dag mådde jag mycket bättre. Skönt!
Efter en fullspäckad dag på jobbet åkte jag hem och tog helg.. men så vidare värst mycket vila blir det inte...

Efter jobbet hämtades barn, hem och mellanlandade, åkte och lämnade av Melker på kalas. Mathilda och jag åkte ner till frisören för att se om det fanns någon klipptid, och det gjorde det minsann. Hon klippte lugg och kapade av en rejäl bit på längden. Jättefint blev det! Hon var så nöjd efteråt.. Härligt!

Gick sen över till "Fyra små rätter" och köpte med oss lite kinamat hem. Enkelt och gott!
Väl hemma så ringde telefonen, det var pappan till kalasbarnet så jag blev såklart orolig att något hänt. Men det som hade hänt var att dom låg efter i tidsschemat och undrade om Melker fick stanna en halvtimme till.. Toppen, då slapp vi stressa i väg!

Hämtade sen Melker halv åtta och när vi kom hem började vi baka. Har hallansvar på innebandyn i helgen, och jag hade lovat att baka lite.

Micke har jobb-helg. Trist!

I morgon ska Mathilda gå på "bio-kalas". Hennes bästis Emma ska tillsammans med sin mamma och tre andra kompisar åka in till Stockholm och gå på bio och äta på Taco Bar. Det blir nog kul!

Melker och jag ska mysa hemma under tiden. Vi ska hyra film, och Melker ska vara "Biodirektör" har han bestämt..

På söndagen ska jag stå i kiosken på Ekillahallen mellan 12-15 och sen vid 16:30 ska Mathilda köras till Upplands Väsby. Bowlingkalas..

Så det blir allt annat än en lugn helg..
Phew!

Men på söndagskvällen ska jag i alla fall boxas. KUL!!!

2 kommentarer:

josse sa...

du är en aktiv tjej helt enkelt! ;) kram!

Sandra sa...

Jo.. så är det ju kanske...
Den här helgen ofrivilligt dock...

Kram!