tisdag, juni 13, 2006

Jobbat hemifrån

I dag har temperaturen legat på runt 30 grader. Pust! En perfekt dag att jobba hemifrån med andra ord... Jag slapp klä mig i "ordentliga" kläder och slapp ta mig iväg till jobbet, i stället kunde jag äta frukost med familjen på altanen och sen stanna på altanen med laptopen hela dagen. Underbart skönt!

Barnen har badat och sprungit omkring i gräset, och Micke har rensat i garaget. Mitt på dan tog vi lunchpaus - färskpotatis, sill & gräddfil :) Mathilda såg vi knappt till på hela eftermiddagen då hon var hos Elin och lekte och badade.

Snor en liten sak av Jenny....

Mår: Bara bra - fast jag känner mig svettig och äcklig
Har: Nattat Mathilda
Ska: Jobbat lite till och sen rensa i röran i arbetsrummet men innan dess ska jag testa ett glas av det här
Mat: Kall pastasallad med kassler
Vill: Att det ska komma många på visningen på söndag, och att försäljningen går snabbt och smidigt
Kläder: Ljus grön top och svarta urtvättade shorts som borde slängas...
TV: Fotbolls-VM - vad annars? Aptrist!
Kul: Mathilda har lärt sig knäppa med fingrarna i dag efter en hel dags träning :)
Dagens plus: Solen
Dagens minus: Det var lite för varmt och klibbigt ett tag

Måste även tipsa om några kuliga bloggar;
- Konsum
- Tjuvlyssnat

- Rensa huvet

Inga kommentarer: