lördag, september 02, 2006

Äntligen helg...

Det har varit en ganska jobbig vecka, stressig! Fast ändå har den gått fort - för fort. Jag har inte alls hunnit vad jag borde - och blir därmed stressad och mår dåligt. Dumt!

På dagis har det funkat bra för Melker. Han är lessen när man lämnar, men sen går det jättebra och han är nöjd och glad. Skönt! För Mathildas del är det nog både kul och jobbigt med brorsan på dagis. Hon hade haft en down-dag i torsdags, och brutit ihop över småsaker tre gånger.

I dag har Micke och Melker varit och badat, jag har varit på jobbet en stund och fixat en grej och Mathilda har varit med farfar & Ida på Gröna Lund. Dom hade haft en toppendag!

Melker har slagit mig i huvudet med sin leksaksdammsugare. Satan i gatan vad ont det gjorde! Det är nu fem timmar sen och det värker fortfarande. Inte bra....

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon är det siming för Mathilda och mig som gäller. Sen blir det nog lite packning & städning oxå. Jag har röjt och rensat i Mathildas rum i dag, så i morrn tar jag nog ett varv i datarummet. Gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väntar på en stämning av er...du vet...dammsugaren...Hoppas att huvet känns bättre! :)
Jag vill passa på att tack till en superkompis som tar sig tiden att ta med sig min dotter på dans på onsdagar! Tack Sandra, det betyder massor! Kram!