fredag, juli 18, 2014

Nävekvarn

Jag jobbade på som en gnu sista veckan. Micke och barnen var hemma medans jag jobbade 12-13 timmar per dag... På onsdagskvällen var jag till slut färdig och kunde checka ut för semester. Skön känsla!

På torsdagsmorgonen tog vi det lugnt innan vi packade ihop för resan ner mot Nävekvarn. Melker och jag tog ett bad och jag bestämde då att vi åker hem i morgon kväll, så vi får hela helgen hemma. Jag ville bada och njuta av värmen...

På vägen ner till Nävekvarn stannade vi och år lunch på Saltå Kvarn. Kom på att vi var ganska missnöjda sist vi var där - men denna gång blev vi nöjda :) Vi åt urgod grekisk sallad!



När vi kom ner till Nävekvarn så var även Marianne, Sebastian & Tiger hos Åsa & Co. Trevligt!

Varmt och skönt var det.. Vi satt ute och åt mat, spelade kubb och avslutade med kvällsbad! Mitt första bad i Sverige i år..

Nästan framme...


En P.Lex Pure till middagen...

Kvällsbad 

Melker ♥

På fredagen hängde vi mest ute. Var nere på bryggan en stund, men då hoppade jag över badandet.



Runt fem lämnade vi och åkte hemåt.

Inga kommentarer: