söndag, augusti 30, 2015

Augusti

Så är även augusti i stort sett slut - och inte en enda gång har jag bloggat... 

Minns knappt vad jag gjort under månaden... jo jag har tränat... Sedan mitten av juli har jag tränat minst tre gånger i veckan - och det är jag så sjukt stolt över! Jag gick från att träna NOLL till att träna flera dagar i veckan. Shiiit vad bra jag är :)

Eftersom jag inte minns på rak arm så får det bli bilder i stället...

Blommorna i blomlådan vi planterade i början av sommaren har vuxit en del...


Vi har gjort ett försök att hitta svamp - då alla sa att skogarna var överfulla av kantareller. 
Det är väl bara att konstatera - vi har inte svampögon...


Vi har hälsat på Marianne & Tiger och deras mysiga katter... Barnen förälskade...

 


Vi har ätit kräftor...

Jag har äntligen målat altanen... kanske en gång för mycket insåg jag sen. Det räckte visst med ett lager. Nu är det fint - men kladdigt... Hjälp!



Jag hade svårt att skiljas från mina skor - men håliga och jäkliga har de nu gått i graven och blivit ersatta av ett par nya fina skor

Melker har spelat fotboll...


... och även haft premiär som fotbollsdomare!


Melker och jag tog en promenad/inlinestur runt midgårdsvallen och via centrum på vägen hem. Sushilunch!


Jag flög till Malmö över dagen för jobb en dag..


... och en annan dag flög Micke till Göteborg över dagen för jobb.
Vi hämtade på Arlanda och passade på att fredagsfika på Starbucks.


Sista helgen så åkte vi in till Stockholm. Åt gemensam lunch på K25. 
Jag åt mycket god hamburgare på Vigårda. 

Efter lunchen skiljdes vi åt, Micke & Melker gick på fotboll 
och jag, Mathilda & Lisa gick och shoppade. Mysig dag! 


Melker med Djurgårdens målvakt

Inga kommentarer: