torsdag, juli 13, 2006

Femte visningen

I morse, strax innan jag skulle åka till jobbet, ringde mäklaren och frågade om det var okej att ta en visning nu i kväll... Panik!

Vi trodde inte det skulle bli nån mera visning före augsti, då mäklaren egentligen har semester. Hemmet såg ut som ett bombnedslag, men såklart kunde vi inte tacka nej.

Jag fick ändra mina planer, det fick bli en jobba hemma dag = jobba hela kvällen och städa hela dagen. Åkte bara in till jobbet och hämtade ett par filer först på morgonen, Mathilda följde med mig.

På förmiddagen städade vi och fixade så gott vi kunde - med tre vilt tjafsande tjejer hemma.. På eftermiddagen fick Mathilda inte ta hit några kompisar så att vi kunde städa i lugn och ro.

När vi städat klart så åkte vi till Steninge Slott och busade runt lite i Slottsparken. Kikade in lite i slottet oxå. Mathilda tyckte det var helspännande och blev helt såld på den "fantastiska guldlampan" dom hade i taket... Det lät så kul när hon pratade om lampan... *fniss*

Efter det åkte vi upp till McDonalds och lekte vid deras lekpark en stund. När vi fått klartecken från mäklaren så handlade vi mat och åkte hemåt.

Det lät jättelovande!!! Det har det ju iofs gjort innan oxå - men detta känns ännu mera lovande - och jag hoppas att vi inte blir besvikna.. Vill bli av med den här tunga stenen nu...

Inga kommentarer: