söndag, juli 16, 2006

Huset sålt och helg i Enköping

Onsdagens visning gav resultat! Vi har sålt huset. Tjoho!
Fick veta att dom lagt ett bud redan i torsdags morse, och vi accepterade det. Sedan blev det en lång väntan innan mäklaren ringde igen för att meddela tiden för kontraktsskrivning. Vi fick vänta ända till halv fem på eftermiddagen. Hann tänka många tankar, och hade svårt att koncentrera mig. Skulle jobba hemifrån, men det var svårt....
I fredags eftermiddag skrev vi papper, så nu är det ur världen. Skönt!

Skönt att ha det klart i så god tid så man slipper gå och fundera och oroa sig - samtidigt som man nu känner att det är så långt kvar till flytten :)


Nu i helgen har vi varit i Enköping. Åkte över i går för att fira Ida som fyllde fem år. Från början så skulle vi ha åkt hem igen på kvällen, men sen bestämde sig Micke för att stanna kvar med barnen. Jag skulle ta bussen hem för att sedan på söndagen kunna sitta ostört och jobba. Det gick inte Mathilda med på, hon ville inte sova kvar om inte jag gjorde det. Bestämde mig då för att sova kvar och ta med datorn för att kunna jobba därifrån på söndagen... Så blev det dock inte... Hade ingen lust och motivation helt enkelt... Ville hellre följa med till parken och senare även till Bredsand och bada. Jag hade iofs inga badkläder med mig, så jag fick nöja mig med att doppa fötterna. Var ruggigt sugen på att bada...


Melker leker vid strandkanten


Melker springer ner i vattnet, sekunden senare hade han gjort ett dyk :)

1 kommentar:

Victoria sa...

Grattis till att ni sålt huset, skönt att det gick vägen till slut!
Kram/Vic