lördag, juli 26, 2008

Festförberedelser

I dag har vi ägnat åt oss diverse festförberdelser och barnen har fått nya fina frisyrer.
Mathilda är helnöjd med sitt nya superfina korta hår och Melker var nöjd med sin tuffa frisyr "Jag ser ut som en sjungare" sa han...

Passande nog så ville Alva & Victor leka, så jag lämnade båda barnen där vid 12:30. Sen åkte vi och handlade, hämtade grejer på dagis, fixade med röror, snittar och grejer inför morgondagen.

Hämtade hem barnen igen 16:30. Dom ville leka mera... men till slut fick jag med dem hem.

Väl hemma igen så ställde vi ordning bord och fortsatte fixa och trixa. Mamam & pappa har varit här hela eftermiddagen och hjälpt oss. Tack, tack, tack!

Nu är det hög tid att sova om jag ska orka fira min kära man som fyller 40 år i morgon :)


Barnen tyckte det var skoj med tält...



Melker provar simglasögonen...



Mathilda har byggt boktorn... Gissa om hon plockade undan efter sig sen???



Nyklippt Mathilda!




Inga kommentarer: