lördag, mars 14, 2009

I dag...

... har jag och Melker skjutsat pappsen till Arlanda. Han är just i detta nu på väg till Taipei.
När vi släppt av honom så tänkte vi åka till Jumbo Hostel och fika. Hade lite svårigheter att hitta dit, men efter att ha rundat Arlanda två gånger så fattade jag var vi kunde parkera för att sen gå dit. Spännande!

Vi fikade och gick rundvandring i det gamla planet. Verkligen coolt projekt...

Sen åkte vi vidare och handlade på Maxi. Allt gick fint och bra tills vi kom till leksakerna. Helt idiotiskt har man placerat motions/sport-grejer intill leksakerna och på mitten av den sektion som möter leksakerna låg det ett gäng hantlar. Låg väl på kanske en meters höjd och en sån tappade Melker mitt på foten. Gissa om han skrek?

Han hade rejält ont och var otröstlig en lång stund sen. Stackarn!
Han har haltat nu efter eftermiddagen, men nu verkar det ha gått över.

Nåt som däremot inte har gått över är hans feber. Tyckte han var lite varm nu i eftermiddag igen, och visst har han feber. Dock bara 37,8 men ändå.

Jag har fortfarande inte bestämt mig. Det är jobbigt.

Inga kommentarer: