måndag, januari 04, 2010

Bio och fotografering

I går styrde familjen kosan mot Kista för att gå på bio. Vi såg "Alvin och gänget 2" och det gick över förväntan.. Trodde inte Melker skulle fixa att sitta stilla, men så länge det fanns popcorn gick det fint :)

Barnen var nöjda och glada efter filmen. Mathilda ville se den igen..



Efteråt tittade vi lite i affärer, jag köpte scrapbook-album, några scrapbooksaker och en USB-hub på Clas Ohlsson. Avslutade med att äta lunch på McD.

Innan vi åkte hemåt gick en bit ifrån gallerian och tog en cache :)

Väl hemma så stack Micke ut och sprang, och vi fikade med mormor & morfar som kom förbi. Trevligt!

I morse plockade Mathilda fram sina Polly Pockets och satte sig i köket och lekte.



Inspirererad av Linda, plockade jag då fram kameran och så hade vi modefotografering..




Fotografen in action...




Melker tokar sig.. allt i sin ordning

Sen ringde Thyra och var leksugen. Mathilda klädde på sig och så åkte vi över till Sigtuna och lämnade henne...

Men innan det fick jag ta kort på dagens outfit.. *ler*





I morgon ska jag jobba.. är grymt oinspirerad till det.. Men det är väl bara att bita i det sura som man brukar säga...

Natti natti!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Haha...den kjolen känner jag igen.
Puss

Linda sa...

Härliga bilder. :)