tisdag, maj 10, 2011

Lovely tuesday!

Det är SOMMAR!

Jag cyklade ner till skolan och dagis med barnen. Lovely!
Cyklade sedan hem, startade upp datorn, fixade en kaffe och lite mellis. Småjobbade lite framför teven...

Hängde sedan en tvätt ute innan jag åkte upp till Maxi där jag skulle tillbringa dagen med lite hyllplock..

Strax efter tre hade jag plockat klart och begav mig hemåt. Hem och lämnade bilen, och hoppade sen på cykeln och stack ner till dagis. Mathilda hängde med. Mysigt!

Hann inte vara hemma särskilt länge innan Melkers kompis Vincent ringde och ville att Melker skulle komma och leka. Det fick bli en tidig middag för oss - praktiskt med färdiggrillade hamburgare i kylen. Sen cyklade jag iväg med Melker till Vincent.
Jäklar vad jag cyklar nu..

Hem igen, fixade en kaffe och körde igång Spotify på teven och sen ut på gräsmattan.. Rensa maskrosor är rogivande! Jag kröp runt på gräsmattan i typ en timme... så just nu är den fri från gula blommor i alla fall.. antar att det har poppat upp ett helt gäng i morgon igen..

Plockade och ställde iordning och planerade och tänkte lite.. sen var det dags att CYKLA och hämta Melker igen..

När vi kom hem spelade vi kubb, tennis och kastade frisbee.. Underbart!
Strax innan åtta släpade vi oss in.. 

Vad ska man säga? Livet är härligt nu!

I morgon och på torsdag ska jag in till Stockholm..
Presentationstekniksutbildning står på schemat..

By the way ska jag ju även in till Sthlm på fredag.. och sova kvar till på lördag..
Ser himla mycket fram emot det! ♥

Inga kommentarer: