måndag, oktober 17, 2011

Sällskap på jobbet, September och Sova över-premiär

Melker har länge pratat om att följa med mig till jobbet, men det har inte riktigt funnits nåt bra tillfälle. Men så i fredags var det läge.. då var det dessutom så att vi hade en lunchkonsert på jobbet så det passade ju extra bra. Det var September som sjöng lite för oss.. Kul!


Melker tyckte att det var toppen att vara med på jobbet. Det blev en riktig festdag med läsk och tårta till fikat..

När vi skulle åka hem träffade vi Marianne och hastigt och lustigt blev jag av med Melker.. Han ville hem till Tiger och lajja..

Tanken var väl egentligen att Marianne skulle kört hem honom under kvällen, men han ville sova kvar. Han har aldrig sovit hos en kompis förut, så jag trodde aldrig det skulle gå.. men det funkade finfint!

Han kom inte hem igen förrän lagom till festen.. vår lilla kille börjar bli stor..

3 kommentarer:

Sabina sa...

Wow det är stort. Kunde mamman slappna av då när lillkillen var borta??

Jag vet att jag hade jätte svårt, särskilt då Abbe sov borta då han var såååå mammig ;) heheh.

Kramkram

Mon sa...

Hur kommer det sig att hon va där & sjöng? Jättekul ju med lite fest på jobbet! :)
Jag ska till våra nya lokaler (granne med er) på onsdag på inflyttningsfest!
Trevlig helg!
Kram

Sandra sa...

Sabina:
Nja.. jag trodde ju in i det sista att han skulle komma hem, så nä helt avslappnad var jag ju inte :)

Monica:
Det var genom Septembers samarbete med Pepsi som hon kom till oss..

Ah.. kul med inflyttningsfest!

Kram!