söndag, juni 24, 2012

Soft lördag & söndag

Lördagen blev väldigt soft!
Var hemma i stort sett hela dagen.. en shoppingrunda på Maxi var enda utflykten.
Eftermiddagen och kvällen höll jag till i köket.. jag bakade bullar, macarons, kolakakor och limpor..

I dag har barnen haft kompisar här. Vädret har varit varierat.. regn och solsken.. Sommaren vill inte riktigt komma i gång..

På eftermiddagen åkte vi ut till familjen Ekwall-Öhlin där även mamma & pappa var. Vi grillade och barnen badade. Mysigt!

Bror & jag
(Bild lånad av mamma)

Plums i plurret
(Bild lånad av mamma)

3 kommentarer:

Mon sa...

Jag vill oxå ha en sån där härlig bad"tunna"... :)

Josse sa...

Blir så avundsjuk på poolen! Mysigt med massa släkt och vänner, och er midsommar med 'spotta groda' såg fin ut. Sptta groda måste jag göra ngn gång! ;)

Anonym sa...

Men ååååå va najsigt!!! Underbart;)

Kraaaaaaam//Sabina