måndag, juni 08, 2009

KP, Träningsvärk, Klubb och dumknöl

Har nog skrivit det förr, men Mathilda började prenumerera på Kamratposten för ett par veckors sedan och nu är hon fast.. Hon lånade KP's årsbok 2008 på biblioteket förrförra veckan, och nu läser hon i den så fort hon får tillfälle. Hon bär boken med sig överallt och läser, läser, läser..

I dag har det inte blivit så mycket hoppande för Mathilda... Hon har sån träningsvärk i magen efter gårdagens hoppande... Men ett par hopp blev det i alla fall - för alla utom mig...







I går städade jag i förrådet och organiserade och fixade. Sakerna låg huller om buller och man kunde knappt gå in där.. När jag var klar var det städat och fint, och det fanns mycket yta att fylla..

I dag när jag kom hem från jobbet möttes jag av detta:



Mathilda och Melker har startat en klubb, och det här är deras klubbhus... Fanatsin är det inget fel på precis :)

Så till sista delen av rubriken - dumknöl;
Melker har en knöl bak i huvudet, och jag avfärdade den som ett myggbett som satt sig dumt i förra veckan. Men knölen är fortfarande kvar och det är INTE ett myggbett. I går kväll låg jag och jagade upp mig. Blä!

Troligtvis är det ingen fara alls, men man blir ju rädd som sjutton. I morrn ska vi få en akuttid hos läkaren för att kolla upp den i alla fall. Skönt!

Kram!

Inga kommentarer: