torsdag, oktober 01, 2009

Helg i antågande

Snart är det helg igen. Skönt!

I morgon åker mannen på hemlig weekendresa med jobbet. Jag vet var han ska.. Jag har nämligen laddat GPS'en med cacher, så att han kan få cacha lite i ytterligare ett land nu... *avis*

Själv får vi väl se vad som händer. Tanken var att Mathilda skulle gått till skolan i morgon, och jag jobbat - men jag vet inte.. Hon hostar rätt rejält däruppe nu.. kanske lika bra att hon får vara hemma i morgon också.

Mathilda ska ev. gå på balettkurs i morgon, men som sagt vi får se.

Annars så har barnen bestämt att vi ska åka och hyra filmer i morgon, och så är det visst Lilla Melodifestivalen. Så vi lär nog bädda ner oss i soffan och mysa hela kvällen i morgon..

På lördag är det Körslaget - det ser jag väldigt mycket fram emot. Bästaste Caroline ska ju vara med!

I helgen får vi nog skippa aktiviteterna, jag har funderat på om jag skulle försöka ge mig på det, men jag tror vi skippar det..

På söndag har vi dessutom städdag på dagis. Får se hur det går när man är själv med barnen.. Det blir nog fint!

Nu, bums i säng med Wallander.. Läser "Den orolige mannen" just nu!

Inga kommentarer: