fredag, februari 12, 2010

Just nu....

... har jag en otrolig längtan efter förändring här hemma.
Jag vill rensa, jag vill få det fint och fräscht, göra om i alla rum typ...

Nåja, jag får såna här slängar då och då, men det går nog snart över :)

För övrigt så är det fredag idag. Mathilda har varit på kalas, Micke jobbade halvsent och Melker och jag hade egen mysmiddag :)

I morgon är planen att åka till Stinsen och fixa naglarna. Micke åker i väg till Enköping på eftermiddagen och partajar med sina kompisar. Barnen och jag ska träffa mamma & pappa och kolla på Mello med dem...

I övrigt kanske vi hinner med att baka lite inför kommande kalas..

NU - sova!

3 kommentarer:

Fresia sa...

Vad kul att fixa naglarna, det är alltid så trevligt att få göra ngt riktigt flärdfullt bara till sig själv..
Ha en riktigt bra helg å kramen.

Josefina sa...

Får man inte såna där slänga-fixa-förändra-känslor den här årstiden? När man tycker att våren borde kunna komma snart. I år tvivlar jag dock på att det blir vår ngnsin. Nåja, jag vill också slänga och förändra. Kram.

Sabina sa...

Åh vad bra att du tänker fixa naglarna igen=) Bra beslut liksom.

Men visst är det så där, man får lite slängar å vill göra om, det händer mig oxå hela tiden;)

Krmakram