onsdag, november 21, 2012

Fortsätter uppdateringen

På fredagen åkte jag på Mitt Kök-mässan. Trevligt! Tanken var att stanna där hela dagen och sen åka direkt till Sthlm på kvällen. Men jag blev rätt trött och fick så himla ont i huvudet.. och i samma veva ringer en fd kollega och undrar om jag vill åka hem med henne på kvällen..

Insåg då att jag skulle hinna hem och lämna bilen och även softa en stund, så jag åkte hem.

Tog sen tåget in till Sthlm och vidare till Beirut Café. Där träffades i stort sett hela gamla arbetsgänget! Vi åt och drack och hade en trevlig kväll!

Min chaufför behövde åka hem vid nio då hennes som blivit sjuk, och jag var rätt nöjd så jag hängde på. Var hemma redan vid halv tio!

På lördagen kom familjen P-J och hälsade på oss. Vi hade Halloweenfest light i år.. Ganska lugnt och mycket trevligt!

På söndagen var jag och Mathilda i Vikingahallen och kollade när Thyra spelade handboll.

Det var den veckan..

3 kommentarer:

Sabina sa...

Man är verkligen galet trött hela tiden, Jisses alltså://

Kraaaaaaaam

Josefina sa...

Skönt att få komma hem tidigt ibland ... Tänk när man var 20 och tyckte det var jättekul att festa halva natten. Nu längtar man hem till sängen! :D

Saknar dina foton här! Förstår att dom finns på andra ställen på nätet, men jag saknar dom ändå.

ha en skön helg + kram!

Sandra sa...

Mmmm... Hela oktober och november har varit trötta...

Ja, nu är höjden av lycka att få lägga sig tidigt...
Mitt bloggutrymme är fullt, så jag kan inte ladda upp fler bilder via telefonen.. Har löst det genom att lägga bilder på annan blogg, men då måste jag sitta vid datorn.. och det gör jag sällan nuförtiden...

Det blir mest bilder på Instagram nu..


Kram kram!