torsdag, maj 23, 2013

Vårkonsert

I söndags var det dags för Kör för allas årliga vårkonsert. I år hade vi återvänt till Cirkus, vilket jag tycker är mycket trevligare än Hovet där vi var förra året.

I år har vi haft ovanligt få träningstillfällen, och det kändes minst sagt skakigt veckorna innan konserten - men det gick strålande! Jag tror tametusan att vi var bättre än någonsin...

Gästartister i år var Pugh Rogefeldt och Petra Marklund. Jag är inget jättefan av Pugh direkt, men Petra däremot tycker jag mycket om. Hon var helt strålande! Det blev värsta draget när vi körade bakom henne. Superroligt!

Nu är det långt sommaruppehåll med kören, men troligtvis ska vi göra en liten spelning på Fyrishov 31:a augusti. Det blir skoj :)

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jag å Rigmor, ska försöka komma den 31/8 roligt!!

Kraaaaaaaam

Mon sa...

Härligt kul det låter!!!!!