onsdag, juli 08, 2015

Slut på semester

Det är på inget sätt synd om oss som haft två fantastiska veckor i Florida och en superhärlig vecka i Göteborg, men att gå tillbaka till jobbet i början av juli då de flesta går på semester - och de som inte gått än håller på att varva ned inför semester - det känns jobbigt...

Vi har mer semester att ta ut, men har inte riktigt tiden till det. Har massa jobb som måste göras, så jag vet inte om jag får till det med mer semester denna sommar... vi får se.

Som jag sa till Micke i söndags - jag saknar tiden att bara vara. Att bara slappa och ta det lugnt hemma... då skrattade han till lite "Du kan ju inte ta det lugnt..." och det är klart - det finns ju en poäng i det :) Har svårt att bara sitta still...

Det räcker med att vara hemma en eftermiddag och kväll för att jag ska känna "Det där rummet rummet borde rensas...", och altanen måste oljas in osv osv...

Kanske lika bra att jag jobbar ändå..

Inga kommentarer: