söndag, oktober 15, 2006

Mobiltelefontester

I vår familj testar vi mobiltelefoners hållbarhet...

För ett par år sedan (tror det var när jag var gravid med Melker) så glömde jag min mobiltelefon i byxfickorna när jag slängde in dem i tvätten... Det gick inget bra....

I våras tappade jag min telefon ner för trappan här hemma. Det funkade okej... Det blev en liten spricka bara, men det kunde man laga med tejp :)

I morse fick Mickes telefon utstå det allra hårdaste testet. Micke som för övrigt fick ny jobbtelefon för bara någon vecka sedan... Melker testade hur det funkade att köra den i micron. Det blev inget bra alls... Den smälte ihop kan man säga... Det var inte många sekunder han hann köra, men telefonen totalförstördes. Till och med SIM-kortet har börjat smälta.. YES!

Underbar start på dagen!
Tjing...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för dagens asgarv =)

Anonym sa...

*fnittrar* jomen vad skönt att vi inte är den enda familjen med microtokig son med märklig smak för smörgåspålägg! ;-)