onsdag, juli 22, 2009

Ganska soft dag

På förmiddagen tog vi det bara lugnt och stilla. Jag sorterade papper och sånt tråk..

Mitt på dan blev Melker upphämtad av Jonathan och hans föräldrar. Lite välbehövlig kompislek hade vi lyckats fixa så här mitt i semestertid när de flesta är borta..

I samma veva så kom ett par hit och köpte en cykelsits jag hade annonserat på Blocket. En mycket snabb och smidig affär blev det.. Toppen!

Efter det så åkte mamma, Mathilda, Sandra, Max och jag och handlade.

På eftermiddagen blev det bad hos mamma och pappa, och nu i kväll har vi varit i Sigtuna och plockat två cacher. Var på väg att ta en tredje, men det var omöjligt på grund av en massa mugglare...

Just det, vi knep även en i Märsta innan vi åkte hemåt oxå :)

1 kommentar:

josefina sa...

vad kul att ni cachar! det var ett bra tag sen vi gjorde det nu ... men vi har egna cachar utlagda som folk tar. :) mugglare gillar man inte!