söndag, mars 30, 2008

Ett försök till EFIT

I går var det EFIT (Ett Foto I Timmen) och det var länge sen jag var med på det, så jag tänkte haka på... Det gick sådär...

Här kommer i alla fall mitt resultat!


08:58 Frukosten är framdukad


09:09 Melker och jag gör en gubbe av Melkers macka


09:26 Lillprins Bus börjar bli lite långhårig minsann


09:58 Micke rockar loss till något han hittat på YouTube


10:23 Pappa & dottergos


11:11 Melker & Mathilda hänger med mig till Eurostop


12:50 Efter handling på Maxi så träffar vi på Byggare Bob


13:50 Mathilda ska på kalas


14:21 Regnkläderna jag köpte till barnen på Maxi ska märkas


15:24 Melker är utslagen i soffan


16:32 Jag sitter och jobbar och kollar samtidigt på Sjukhuset på Webb-tv. Har Melkers gosefisk framför mig oxå :)


18:38 Middagen är avslutad...


... nu är bara det roliga kvar...

Ett par bonusbilder från fredagsmorgonen då jag och Mathilda gick genom skogen till skolan. Jag blev glad och lycklig över vår närhet till naturen och att få gå genom skogen på morgonkvisten...




Mathildas docka ville visst prova på hur det kändes att sitta på en mossig, barrig & snöig sten

Inga kommentarer: