onsdag, maj 28, 2008

Utmaning

Utmaning som jag tog ifrån Prinsessan:

DIG:
1. Hur lång är du? 158-159 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Vet inte...
3. Vad pluggar du? Ingenting
4. Har du långt hår? Nä, inte så värst
5. Vilken hårfärg har du? Cendré, just nu med ljusa slingor i
6. Sminkar du dig? Nä, inte så värst ofta
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita & svarta
8. Har du kysst någon idag?

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp, dom firade 35-årig bröllopsdag i förrgår!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Det beror väl på vad det gäller.. Mamma är bäst på att laga mat - pappa är bäst på att fixa
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hej då skulle jag tro... Vi pratade i telefonen för en liten stund sen!
5. Hur många ställen har du bott på? 6
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? Det varierar, jag kan störa mig vädligt mycket på saker som Micke gör, saker som Mathilda gör, saker som Melker gör...
7. Vilken familjemedlem är snällast? Hela min familj är supersnäll!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Bara med brorsan var nog länge sen.. Vi träffades senast på mormor & morfars firande förra helgen...

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Förra fredagen, då jag och Veonica såg Elvis. Eller förresten, jag och Veronica var ju på dop i lördags för sjutton
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj... det måste ha varit hos Marianne & Sebastian för ett par år sen...
3. Har du kysst nån kompis?
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
5. Vem har du varit kompis med längst? Monica
6. Vem känner dig bäst? Mamma skulle jag tro
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nä, varför skulle jag göra det? Så länge jag slipper ha den så har jag väl inget med saken att göra. 8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej. *

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Hade jag haft ett behov av det så skulle jag våga det, men jag har aldrig känt det behovet-
2. Klä dig annorlunda? Ja, om jag hade haft lust med det så skulle jag nog våga (med Caroline i bakhuvudet)
3. Vara dig själv? Ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja. Fast det är inget jag njuter av.. men jag älskar att bada så då är det svårt att låta bli.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Skulle jag aldrig nånsin göra...
6. Pierca dig? Våga skulle jag nog göra, men jag vill inte. Tycker det är äckligt!
7. Ha sex på offentlig plats? Nej
8. Vara omogen? Absolut
9. Äta småkryp? Våga skulle jag väl, men jag vill inte.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Minns inte
2. När var du på semester senast? I september, på Kreta
3. Vilken färg är det på din tandborste? Lila & vit
4. Är ditt hår tråkigt? Det är ju inte så att man skrattar åt det precis
5. Vem såg dig naken senast? Min man
6. Hur ofta duschar du? I stort sett varje dag
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? Jag borde gå och lägga mig runt tio, men jag kommer säkert inte i säng före midnatt..

Inga kommentarer: