onsdag, mars 11, 2009

Min födelsedag

I måndags tog jag klivet - jag är numera närmare 40 än 30.. Hmm...

Den här födelsedagen kommer jag väl inte direkt att minnas som en av de bättre, men delvis var den riktigt bra - och delvis var den riktigt vidrig.

Positivt var att vi hade Åsa & barnen på besök. De skulle åkt hem direkt på morgonen då vi åkte till jobb/dagis/skolan, men Mathilda var sjuk så jag var hemma med barnen. Därmed kunde Åsa & barnen stanna tills efter lunch. Mysigt!

Födelsedagskvällen blev väldigt bra!
Åkte hem till Sandra, Nicklas & Max och blev väl uppvaktad. Sandra fixade med ost & kex & nötter, och så gled vi ner i deras ute-spa. Underbart skönt! Låg där i en och en halv timme och tjattrade om livet. Det var en ren njutning för både kropp och själ.. Att gå upp sen efteråt var inte lika skönt.. Men efter en varm dusch kändes det bra igen!
Tack återigen snälla Sandra för att du tog hand om dig så bra!

Inga kommentarer: