lördag, juli 22, 2017

Florida dag 3 - Premium Outlet

Även denna dag vaknade vi tidigt. Jag och Melker vaknade riktigt tidigt och gick ut på en promenad innan de andra vaknat.



När de andra vaknat och vi hade ätit frukost åkte vi till Premium Outlet. 

Det var väldig varmt och fuktigt, men under shoppingturen kom en rejäl och ganska ihållande regnskur. Fast det var bara skönt, då den värsta fuktigheten försvann...

Dagens konstigaste var när jag och Mathilda stod i kassakön på Monki. Paret framför oss hade en märklig ryggsäck - och då de stod framme vid kassan blev det plötsligt väldig uppståndelse. De hade en apa i ryggsäcken... En tre veckor gammal apunge!


Det blev ganska lugnt på shoppingfronten för min del. Jag köpte två par stumpor... nåt var jag ju tvungen att köpa - och Yankee Candle-ljus fick jag inte köpa denna gång. Alla andra köpte en del, både kläder och skor.


Även denna kväll blev lugn, middag och bad och sedan kortspel.






Inga kommentarer: