fredag, augusti 03, 2007

Jag kunde inte stå emot längre....

En resa har hux flux bokats.... Så hit åker vi om fyra veckor...

Jag känner mig helt enkelt inte nöjd med sommarens semester, jag vill ha mera...
Jag får väl erkänna att jag var den drivande, men det behövdes inte så lång stund för att övertyga Micke om att det här är precis vad vi behöver :)


Mathilda blev superglad när vi berättade för henne i morse, och även Melker blev glad även om han inte fattar riktigt vad det innebär. Han blev lite arg när vi åkte till dagis i morse, han trodde vi skulle åka direkt...

Mathilda gör förresten sin absolut sista dagis-dag i dag... Känns konstigt - och stort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för gästbokskommentaren. Jag håller med dig, det är kul att se miljöer som vi själva vistas i.

Åh, trevligt med en utlandsresa :)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Naä...asså! Blir ju lite avis!!! Men vad kul, skönt att komma iväg lite. Kram på er!