söndag, november 22, 2009

Helgen

I går, lördag, jobbade Micke. Han kom hem en sväng, och åkte med Melker på simskolan bara.
Jag och barnen var uppe på Eurostop och handlade lite, och sen var vi hos mamma och pappa en stund.

På kvällen var Mathilda på pyjamasparty. Melker, Micke och jag var på reflex-godis-jakt i skogen.. Mysigt!

Jag hade vräkt upp en massa reflexer och så gick Melker med ficklampa och letade efter sin godispåse..


Mathilda i sin nya pyjamas

I dag har vi softat inne på förmiddagen. Massa tända ljus och så har vi spelat Barnboksspelet massvis med gånger. Kul och mysigt!

Farfar har varit och hälsat på också. Tog med honom ut i skogen en stund. Behövde titta till vår cache.

På eftermiddagen åkte vi hem till Sandra, Nicklas & Max och firade Nicklas som fyllde år igår. Där avslutade vi med att gå Sandras trollstig i skogen. Mysigt det med!

En bra helg har det varit tycker jag. Nu väntar jobbvecka utan nåt särskilt kul att se fram emot.. Jo kören på torsdag då!

Just det, tog med några kryddburkar och två andra burkar hem från farmor som jag tänkt sälja på Tradera.. Men se det fick jag inte... Micke ville behålla dom.. Dom passar iofs rätt bra in hos oss ser jag :)





1 kommentar:

Josefina sa...

Skönt att ni har begravningen gjord, så att ni kan gå vidare. Fina kryddburkar! :)