lördag, november 14, 2009

Soft lördag

Dagen blev precis så skön som jag önskat...

Även om jag ägnat mycket tid åt att plocka och städa, men jag har tagit det i lugnt tempo och trivts med det!

Micke & Melker simmade i morse, och det gick finfint.

Efter lunchen skjutsade jag och Mathilda Melker hem till Darin. Sen åkte vi till biblioteket och till Coop och handlade lite.

Micke var ute och cyklade och cachade lite under tiden..

Vid fyratiden hämtade jag Melker igen. Han hade haft det kul hos Darin, och var rätt trött när jag hämtade honom.

Vi åt god middag, och sen pysslade vi.. Köpte julkortsset på Panduro för ett tag sen, och det plockade jag fram idag. Lite tidigt kanske, men jag var sugen :)

Passade på att dricka glögg medans vi pysslade oxå..



Morgondagen är fortfarande helt oplanerad!
Fantastiskt skönt...

3 kommentarer:

Sabina sa...

Men vilket mys om än lite tidigt;) hehehee. ELLER kan det bli för tidigt??
Vi ska julpyssla den 28/11 dagen före första advent, längtar såå;)
Kraaaaaaaaam

Sandra sa...

Nej, det tror jag inte :)

Ah.. vi har oxå pysseldag inplanerad till 28/11!
Var och handlade lite mer på Panduro idag... Skulle lätt kunna handla ihjäl mig där...

*kram*

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.