fredag, april 15, 2011

Fullt upp...

Den här veckan har varit fullmatad med aktiviteter..

Måndag: Heldag på Hasseludden

Tisdag: Innebandy för Mathilda. Melker och jag var och fick på sommardäck på bilen under tiden.

Onsdag: Dropin-fika på Kanonkullen i samband med hämtningen. Mathilda skulle gått på teater, men vi fick hoppa den för att hon skulle hinna göra sina läxor.

Torsdag: Kommunens tredjeklassare hade gemensam konsert på Kulturum på morgonen. Tur att man kan jobba hemifrån och smita i väg en stund.. På kvällen var det en major krock; Innebandyavslutning, Vårkonsert med kören och körövning för mamman. Jag ville verkligen inte missa min körövning då jag missade förra veckan och vår konsert närmar sig..  Mathilda bestämde sig för att gå på innebandyn och då kändes det mer okej för mig att åka på kör..

Nu ändrade sig Mathilda i sista minuten, och ville vara med på kören i stället. Men jag stod ändå fast vid mitt beslut att åka på kören.. Det var såklart kul att sjunga och det gick bra för oss! Men.. jag känner mig lite lessen över att jag missade konserten.. Mathilda sjöng solo inför alla! Meningen var att hon skulle sjunga tillsammans med en klasskompis, men denna kompis valde innebandyn istället och Mathilda blev ensam..
Men det hade gått toppen! ♥

Fredag: I dag hade vi inga måsten efter jobb & dagis & skola. Så skönt!

I morgon ska Micke & Mathilda jobba. Jag och Melker ska spela Doneky Kong.. Det är våra planer..

På söndag kommer farmor & farfar hit för att fira Melker. Jag ska väl förhoppningsvis komma i väg och köpa ett par löpardojjor också har jag tänkt...

Trevlig helg ♥

Inga kommentarer: