tisdag, april 12, 2011

Hasseludden och Ego-boost

I går hade vi en heldag på Hasseludden Yasuragi. Det var en "lära-känna-varann-dag" varvat med lite arbete. Vi avslutade med att ge varandra feedback.. en inte helt lätt uppgift.. Men fantastiskt nyttigt och en liten ego-boost blir det ju..

När vi jobbat klart så var det bad som gällde. Jag var till en början tveksam till om jag ville krypa ned i badet tillsammans med mina kollegor, men till slut gjorde jag det.. Det kändes ju jäkligt dumt att vara på Hasseludden utan att bada.. Badade en stund i de varma källorna utomhus. Jättenice!

Avslutade dagen med en god middag. Rullade sen hemåt strax innan nio. Då var jag helt slut..

Dessa ord fick jag med mig av mina kollegor:

Av Lena

Av Micke
Han syftade främst på de framsteg jag gjort i min personlighet sen jag gick kursen
"Personlig utveckling" för ett par år sedan.
Det var flera som påpekade att det var häftigt att fått se min resa..

Av Nils

Av Bosse

Av Cecilia

Av Katharina

Av Labbe
Blev väldigt glad över dessa ord - att jag upplevs som ärlig och vågar stå får det.
Jag som kan känna mig så feg ibland..

Av Gisela
Felvänd.. men jag orkar inte vända den nu..


Av Omar

Av Sofia

Av Ruben
("Trygg klippa, skönt att ha i gruppen" står det)

Okej.. jag är väl ganska bra då :)

6 kommentarer:

Marianne sa...

Men åh....vad många fina ord. Och alla handlar om vår fina dotter.
Jag visste ju allt det där men det känns fint att andra också ser allt det hos dig.
Puss

Sandra sa...

Mamma..
Ja visst fick jag många fina ord...
Och i dag har jag dessutom pratade med en ex-kollega som bad mig lägga all prestationsångest åt sidan.. Det var ett mycket bra och peppande samtal vi hade :)

Kram!

josefina sa...

BRA att du badade! :))

Jag har varit på Yasuragi och det var jättemysigt/avkopplande.

Å, jag 'älskar' lovebombing (lapparna)! vi har gjort det på ngn utbildning jag gått på. varför gör man inte sånt mer?!

Kram.

Sabina sa...

OMG Sandra, kunde inte ha sagt det bättre själv, vilka ORD. Sug åt dig och njut för vartenda ett av dom orden är sanna.

Grattis snyggo;)

Kraaaaaaaaaaaam

Sandra sa...

Josefina:
Eller hur.. jag är glad att jag gjorde det! Jag älskar ju liksom att bada :)

Men det känns liksom inte helt naturligt att umgås med sina arbetskamrater iklädd badkläder..

Ja.. loveboomba borde man göra oftare! Det är nyttigt :)

Sabina:
Tack snygging!

Mmm.. ska försöka ta till mig dessa och njuta av dem :)

Kram på er!

STEFAN sa...

Det var väl riktigt bra för dig att läsa. Vi vet ju att du är en klippa!