torsdag, juli 05, 2007

Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När Mathilda sa att jag var världens bästa mamma

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Plockade undan det sista av frukosten

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Plockade lite i köket

Det sista du sa högt?
"Så, ligg ner och sov gott nu!"

Det senaste någon sa till dig:
"God Natt mamma"

Vad har du druckit idag?
En kopp te, tre koppar kaffe och en del vatten.

Vad var det senaste du åt?
Middag som i dag bestod av rester. Köttfärsbiffar, kycklingfilé, kokt potatis och lite cole slaw.

Vad var det senaste du köpte?
Glass från Hemglass-bilen

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun

Vad är det för väder hos dig nu?
Härlig kvällsol - jag borde vara ute!

Godaste glassmaken?
Vet inte.. caramel är en favorit och melon är en annan.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja.. kanske inte direkt kärlek... eller jag vet inte.

Sover du tungt?
Ja!

Drömmer du mardrömmar?
Inte så ofta nu för tiden

Trivs du med ditt jobb?
Jag trivs superbra!

Favoritklädsel?
Jeans och tunika

Favoritlåt just nu?
Kan inte lista någon

Vad ser du om du tittar till höger?
Ett rörigt datarum

Vad gör dig glad just nu?
Att semestern börjar i morgon

Vad ska du göra härnäst?
Dricka kaffe, kolla i lite tidningar, lyssna på ljudbok och ta hand om tvätten

Höger eller vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Glad, men trött

Favoritgodis?
Lakrits av alla de former

Kläder just nu?
Jeans och en tunika

Sommarplaner?
Ett par dagar i Vimmerby sen ska vi bara vara hemma och ha det bra.

Hur många kuddar sover du med?
Två.

Spelar du något instrument?
Nej

Morgon eller nattmänniska?
Natt

Vad är viktigast för dig?
Min familj

Är du kittlig?
Sådär

Snarkar du?
Jag gör väl det...

Stjärntecken?
Fisk

Äckligaste insekten?
Fästingen

Stökigt eller välstädat?
Nånstans mittemellan

Längtar du mest efter just nu?
Sovmorgon

Inga kommentarer: