tisdag, januari 13, 2009

Helt knäckt!

Har haft ont i rygg, nacke och höft i ett par veckor nu. Inte skönt.. så fort jag kom tillbaka efter julledigheten skrev jag upp mig på en naprapattid, men fick ingen tid förrän 22/1.

Satt och tänkte i går kväll att det vore så himla skönt att få en återbudstid, för i går hade jag såå ont i höften.

I morse när jag kom till jobbet så ringde telefonen och det var naprapaten som meddelade att hon fått just ett återbud. Åh vad glad jag blev...

Fast i dag var det knappt skönt, gjorde så fruktansvärt ont när hon masserade...
Jag var verkligen stel i hela ryggen. Efter masserandet så knäcktes det både i nacke, ryggrad och höft... Härligt :) Gillar när det knäcker, fast just ryggradsknäppet var lite läbbigt...

Nu har jag fått stretchövningar och sen är det kanske dax att börja träna?!

Inga kommentarer: