söndag, januari 18, 2009

Nostalgi

Har suttit och organiserat bilder i dag..
Blev lite nostalgisk och fick lust att lägga in ett par bilder. Så här kommer dom...


Delfiner i Ayia Napa Marine Park (som inte finns kvar längre)


Jag utanför det hotell som vi sedan har återvänt till många gånger - Sunwing Resort Sandy Bay


Nissi Beach


Jag med Nissi Beach i bakgrunden


Jag i en pool i Fort Lauderdale -89


Jag och Nicklas på Disney World


Jag och Nicklas badar i Florida


En skruttig kyrkogård i Frankrike


Scary



Maui Tropical Plantation


Kaanapali beach, Hawaii


Vacker solnedgång




Nicklas och jag i solnedgången, Hawaii





Vattenfall nånstans på Hawaii





Hi hi.. pappa och mamma...


Jag och Nicklas på Maui Tropical plantation igen


Hela turistfamiljen


Waikikki Beach


Nicklas, pappa och jag


Sandra & Monica på BMX-VM i Holland sommaren -93. Uselt väder!




5 kommentarer:

Sabina sa...

Ååååååå gud va kul att titta på=) Verkligen nostalgi, vad hände liksom=)
Du verkar ha rest en hel del, kul, härliga minnen.
Kramkramkram

Sandra sa...

Så himla kul att kika på gamla foton. Hittade en del på dig oxå minsann... från nån fest på Norrbackavägen :)

Jo, det har blivit en del resor under åren. Vi åkte rätt mycket under BMX-tiden. Många roliga minnen!

*kram*

Anonym sa...

Haha...så man såg ut! Pappas shorts är ju för snygga (inte).
Och min frisyr.....hahaha. Men ni mina gullepluttar var och är finast i hela världen.
Puss

Sandra sa...

Ja visst var vi fina! Det var ju tur att det inte var några närbilder... Jag med nypermanentat hår och tandställning :)

Puss!

Anonym sa...

He he he, ja den där bilden på oss e vacker i våra gummistövlar. Men kul var det ju... :)