onsdag, februari 04, 2009

Shoppingrapport

I dag efter Mathildas dans så tog vi en sväng förbi Eurostop. Behövde byta Mathildas handskar och köpa ett par träningsskor till mig. Dessutom så lovade jag Mathilda att hon skulle få köpa nåt till skoldiscot på fredag.. (Det pratas inte om nåt annat just nu...). Jag hade väl tänkt nån form av accesoar eller nåt, men det blev visst kläder...


Matchningen är väl inte det viktiga, det viktiga är att man känner sig fin!

Får Mathilda något så måste ju även Melker få något.. När vi var uppe på Lindex för ett tag sen fastnade Melker för en jacka, men den fanns då bara i stora storlekar. Nu hade den kommit in i mindre storlekar och jag kunde såklart inte låta bli..



Och så ett par skor till mig då;

På fredag ska jag inviga dem. Ser fram emot det!

Jag hoppas verkligen att den träningsformen är något för mig - det måste den vara.. Det har jag bestämt.. Har i huvudet lagt upp en liten träningsplan.. Känns fint!

Dessutom så fick jag även handla bebiskläder, men dom visar jag inte upp här och nu...
Det är till en alldeles nykläckt liten bebispojke som bara är ett par timmar gammal i skrivande stund.. Ser verkligen fram emot att få träffa honom SNART!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjusiga saker du handlat.. :) Vem e det som fått en liten bebispojke? Nån man känner?
Hoppas du tycker om träningen imorrn!
Kramiz