fredag, februari 04, 2011

Semesterångest

Vi var ju så himla glada när vi bokat vår semester inför hösten. En vecka med all-inclusive på Sunwings nybyggda hotell med värsta vattenlandet och allt.. Vi har kollat in bilderna och pratat och längtat.. Jag såg fram emot all härlig snorkling...

Nu känns det inte alls roligt längre. Jag vill inte alls åka till Egypten.
Nu är det iofs långt kvar, vi ska (skulle?) åka i oktober, och mycket kan hända.. Men jag har ändå tappat lusten..

För första gången någonsin tog jag inte avbokningsförsäkring.. Det har vi ju via ICA-banken.. Kruxet är bara att det är just en "AVBOKNINGS-försäkring" och gäller bara vid sjukdom. Hade jag tecknat via VING hade vi kunnat boka om resan. Nu förlorar vi 4 000:- om vi bokar av.. Surt!

Just nu känner jag mig bara lessen och deppad över det här. Blä!

4 kommentarer:

josefina sa...

hm ... klurigt ... förstår att du är lessen. min tanke är att oktober är långt fram - mkt (bra) kan som sagt hända. kram.

Sandra sa...

Jo, så är det ju.. Mycket hinner hända..

Just nu är jag inte sugen på Egypten ändå.. men det kanske hinner ändra sig det med...

Kram!

Fru Hemlig sa...

men du nu är det ju i a f lite förändrat i Egypten. Kanske hinner allt bli bra tills október. Det tror jag! Ha hopp vännen. Det kommer att lösa sig!

Sandra sa...

Mmm.. vi får väl se vad som händer...

Dock verkar det som att hotellbyggandet stått stilla ett tag nu, så det är ännu mer försenat..

Kram!