söndag, mars 13, 2011

Helgen

I lördags var vi bara hemma på dagen. Städade, rensade och fixade.
Fixade Nikkies bur och lät henne springa fritt i Mathildas rum. Hon lyckades ta sig förbi vår skyddsbarriär runt sängen.. den lilla busen.. Vi fick kämpa ett tag innan vi fick fatt på henne :)

På eftermiddagen kom mamma och pappa hit och var banvakt.
Jag och Micke var och såg Ljust & Fräscht tillsammans med Vera & Marianne. Mycket trevligt!
Det var hög igenkänningsfaktor kan man lugnt säga.. "Bara vi blir klara där hemma så kommer ALLT lösa sig.. "

I dag har vi fortsatt pyssla på här hemma. Just nu sitter jag i ett berg av kläder som ska gås igenom. Det ser ut som kriget - men jag skiter i det. Det får vara så några dar.. befriande!

Vi åkte hem till Vera & co och fikade en stund i stället. Trevligt!

I kväll blev det ingen träning då Sandra var krasslig, och jag vill inte gå själv.. I stället tränade jag hemma - och det är jag mycket nöjd med.

Nu ska helgen avslutas med Solsidan, en kopp te och en smörgås. Natti!

Inga kommentarer: