lördag, juni 25, 2011

Fixad tatuering

Dagen före midsommar jobbade jag hemma..  Åkte iväg på långlunch till Mr Crab Tattoo. Min allra första tatuering som jag gjorde nånstans 92-93 hade verkligen blivit ful och jag hade bestämt mig för att göra den fin igen..

Så därför bokade jag en tid hos min väns man för att få den fin igen. Jag var lite nervös innan.. det var ett tag sen jag tatuerade mig sist.. men det var ju lugna puckar.

Efter ungefär en timme var det klart och delfinen var så himla mycket finare!
Mycket finare än vad den var från allra första början oxå! Tyvärr har jag ingen bild på den från när den var ny..

Men här är i alla fall en före - och efterbild;

3 kommentarer:

Maria J sa...

Han är bra duktig den där herr Krabba! Delfinen blev superfin och "levande"...Fick du mersmak?
Kram M

Mon sa...

Jättefint & vilken skillnad...

Sabina sa...

OJ vilken jätte skillnad, super fin, jag vill oxå bättra på min faktiskt, kanske ev göra en till med barnens namn, men jag vet inte, börjar jag inte bli för gamal för det??? hehehe.

Super bra blev det iaf.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam