fredag, juni 10, 2011

ICA-fest

I tisdags kväll var det stor ICA-fest på Annexet. Det var väl runt 900 ICA-anställda från Stockholm, Sundbyberg, Kalhäll och Umeå som var med.

Jag körde bil, och var därför nykter. Oväntat :)
Vi bjöds på buffé och "underhållning" av nån sorts tankeläsare eller nåt sånt.. Det var rätt trist och jag kände mig nästan redo att åka hem efter maten..

Men sen kom musiken i gång. Det var ett band som spelade och Johan Boding som sjöng. Då blev det plötsligt tokkul och vi tokdansade och hade oss.. Jag förstår inte vad som hände? "Jag dansar aldrig nykter" brukar passa rätt bra på mig - men det sket jag i nu. Vi hade skitkul och tiden gick fort.. Marianne försökte övertala mig att sova kvar hos henne i stället för att åka hem, men så blev det inte. Så strax innan elva stack jag hemåt.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jag dansar inte heller nykter brukar jag säga, meeeen ibland överraskar man sig själv;) heheh.
Va bra att du stannade.

Kramkram

Sandra sa...

Hi hi... ja så är det :)

Ja, jag är glad att jag stannade!

kram!