tisdag, januari 31, 2012

Christer

Jag är smått beroende av Christer i P3.
Jag har lyssnat på i stort sett varje avsnitt de senaste åren.. Först lyssnar på det då det sänds mellan 14-16, men då är jag ju oftast på jobbet och man hör inte allt och så kanske man är upptagen i nåt och tvingas sänka volymen..

Men sen finns den underbara SR-appen, och den har jag använt flitigt. I den har jag sen efterhandslyssnat på varenda sändning.. I love it!

Dessvärre så har SR-appen uppdaterats - och sen dess har den strulat som fasiken I alla fall om man har en iPhone 4s. Men i dag, så har den samarbetat så fint så! Så under hela mina Sthlms-promenad har jag lyssnat och lyssnat och lyssnat...

Jag kommer på mig själv med att hur ofta som helst referera till saker som sagts där.. det är liksom en del av min vardag..

Det är precis på samma sätt som jag i alla år pratat med folk omkring mig om mina Marsmammor. Dom är oxå en del av min vardag.. (en liten parantes bara... )

2 kommentarer:

Josefina sa...

Ja, visst är dom söta`? Och bra. Lyssnar då och då. Och så är dom ju med i På spåret! Kram!

Sandra sa...

Ja... dom är så söta :)

Kram!