måndag, december 29, 2014

Måndag

Melker hade egentligen tid på fritids denna vecka, då vi båda har lite jobb kvar att göra - men vi bestämde igår att han får vara hemma ändå.

Micke skulle åka och jobba idag, men jag skulle jobba hemifrån. Vi kom visst inte upp förrän vid tio.. Åt frukost, hängde en tvätt och öppnade datorn.. sen skulle vi iväg och åka skridskor, så jag hann inte jobba så mycket alls..

Gick upp till mamma & pappa och lånade deras bil, och så åkte vi till ishallen. Det var åkning för allmänheten i B-hallen. Ute var det -9,5 när vi parkerade... inne i B-hallen kändes det som -20..


Oerhört vackert ute nu...

Melkers kompisar var där och åkte, och Melker åkte med dem en stund innan han lessnade. Inte mig emot... mina fötter var som isklumpar vid det laget...

När vi kom hem hade Micke kommit hem från jobbet.

Mathilda hade sovit hos Alicia natten till måndagen, och nu var de på träning. Strax efter två åkte jag till Vikingahallen för att hämta upp Mathilda, Alicia & Lisa. Körde hem dem till A och så fick jag åka ensam hemåt.

Melker hade fått en återbudstid hos frisören, så vi åkte i väg till Guldkammen för att klippa honom vid femtiden.

I morgon är det Mathildas tur, redan 08:00 ska hon vara hos frisören, så det blir ingen sovmorgon då minsann...

Inga kommentarer: