måndag, juni 08, 2015

Början av juni

Juni inleddes med bröllopsdag. Nummer 13 i ordningen...

Fick fina rosor av min man

Jag och Melker åkte till Plantagen och köpte fler blommor till blomsterlådan.


En kväll åkte jag in till stan och träffade Marianne. Vi gick till Paradiset som hade öppning samma dag. En kombinerad butik & matställe. Vi åt pizza och fikade och pratade. Mysigt!

I helgen var Mathilda på Skånelas Summer Camp. Hon slet på bra både fredag och lördag, vilket resulterade i att hon var totalt slut på söndagen. Så då stod hon över..


Jag har suttit och jobbat precis hela helgen.. 

På lördagskvällen körde jag in Mathilda & Thyra till Stockholm, för de skulle se Miranda Sings. Jag vandrade omkring och fördrev tiden... fikade på Starbucks och satt på en parkbänk och läste :)

Tjejerna var nöjda med showen. Framförallt Mathilda...

På söndagen tog jag en paus i jobbandet och åkte över till Sigtuna och fikade med Krogius. Vi hade två oerhört matchande killar :)



På kvällen kom en regnskur - som följdes av dubbelregnbåge!











Inga kommentarer: