måndag, oktober 31, 2005

Besök hos Pauluns

I dag är det måndag igen, ny vecka och nya tag med livet...

Mathilda var på dagis och jag hämtade henne 11:45 som vanligt. Vi åkte hem och var hemma ett par timmar innan vi åkte igen. Kom till Maxi Solna runt halv fyra. Lämnade Mathilda i minihuset och så gick jag in och handlade med Melker. Så himla perfekt att handla med Self Scanning! Hade väntat mig att bli kollad, men det blev jag inte...

När vi handlat färdigt så gick vi och hämtade Mathilda, och hon hade haft det skoj som vanligt. Vi gick till cafét och köpte varsin korv medan vi väntade på Micke. Han kom efter en liten stund, och när vi ätit upp våra korvar så gick vi till bilarna. Utanför garaget bytte vi bilar, så Micke tog med sig barnen och åkte hem och jag åkte in till Stockholm. Kom in redan vid fem och hittade parkering direkt. Fick då en timmes tid över, och då gick jag en vända till Åhléns vid Odenplan och kollade runt lite. Tjugo i sex gick in på Pauluns Näringscenter. Klockan sex var det dags för mig att få komma in till kostrådgivaren. Först fick jag göra fettmätningen i Bod Pod'en och efter det pratade vi i nästan en timma. Jag kände mig otroligt motiverad när jag gick därifrån!

Åkte hem till mamma & pappa och lämnade av bilen där. Tog en kopp kaffe med dem innan pappa skjutsade hem mig.

Kvällen var dryg som vanligt. Blir lite less på att Melker sover så dåligt på kvällarna...

Inga kommentarer: