söndag, juli 08, 2007

Helgen

I fredags påbörjade vi semestern!
Arbetsdagen var väl inte en av de effektivaste i mitt liv precis... Strax efter ett packade jag ihop och gick ner och handlade. Återvände sen upp till kontoret med lite bullar, och så tog jag en sista fika innan semestern med min arbetskamrat i väntan på att Micke skulle bli klar så att vi kunde åka hemåt.

När vi kom till dagis blev vi påflugna av Alva som ville hänga med oss hem. Vi skulle ju inte vara hemma så länge, men tänkte att en liten stund gick väl bra. Tog då även med oss Alvas lillebror som är jämngammal med Melker... Det blev full rulle med andra ord :) Kul!
Samtidigt som dom blev hämtade var det dax för oss att göra oss klara och dra i väg. Vi skulle hem till Jocke & Veronica och äta middag. Vi hade en jättetrevlig kväll hemma hos dem! Melker var rätt trött ett tag, men han kom igen och var igång ett tag till. Vi kom hem vid halv elva!

I går så var jag på biblioteket en sväng och sen även på Maxi. Mathilda hade Anton här hela dagen. Vi gjorde inte så mycket mer än så.. det regnade ju en hel massa.

Nu ser jag fram emot att läsa en stund... så jag bryter här!

Inga kommentarer: