måndag, juli 23, 2007

Tom Tits

I dag lämnade vi Micke hemma med sina träplankor, och tog med oss mormor & morfar och åkte till Tom Tit i Södertälje. Det var första besöket där för oss, så det var spännande. Det fanns verkligen hur mycket som helst kuliga och spännande saker att göra! Jätteskoj! I parken gjorde vi väl ungefär hälften kan jag tro, där är det nog trevligare att vara om det är fint väder...

Efter fem timmar var vi nöjda och trötta och körde hemåt. Melker somnade rätt omgående..
När vi kom till Märsta stannade vi till och köpte pizza och tog med oss hem.

Jag lyckades med bedriften att ramla inne på Tom Tit, och satte mig pladask på rumpan. Fick ordentligt ont... framförallt när jag satt ner. Bilfärden hem var en plåga, då det stundtals kändes som knivattacker i svanskotan.. Fy!

Förresten, lite kändisspotting gjorde vi oxå inne på Tom Tit; Annika Lantz med familj samt Martina & Erik Haag var där.
Och när vi var i Waxholm häromveckan så såg vi Börje Salming.


Mathilda & mormor blåser på en vägg av såpbubblor


Melker vid en kulbana



Melker och Mathilda ska känna hur det känns att vara med om en jordbävning



Den här vattenorkestern gillade Melker

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul det såg ut på Tom Tits!

Jag har länkat till dig på min blogg, säg till om du inte vill vara med.

Ha en bra dag! :)