måndag, juni 16, 2008

Massa nya bloggar...

I går på Babyshowern så pratade vi om bloggarnas värld.
Monica skaffade sig en ny blogg idag som jag kommer att följa, och Sabinas blogg har jag ju faktiskt följt ett tag nu (även om jag inte givit mig tillkänna innan...)

Jag inser att jag måste uppdatera i mina bloggafavvisar här på sidan... Själv använder jag sällan dom länkarna, utan jag använder underbara Feedreader. Ett helt fantastiskt program som meddelar mig så fort någon av mina favvisar uppdaterat. Hur bra som helst!

3 kommentarer:

Sabina sa...

Måste kolla det där feedreader, låter som en bra grej.=)
Undrar om jag stavade rätt nu, men skit samma, du vet ju vad jag menar=)

Sandra sa...

Ja, det är nog typ det bästa som finns om man är bloggberoende som jag :)

Anonym sa...

Kom in och hälsa på oss vettja :-)

Många kramar, Therese