tisdag, december 15, 2009

Pruttdag

I morse när jag vaknade så kände jag mig så glad och lycklig.. Tyckte det var så vackert och fint med all snö!



Kände att det skulle bli en bra dag.. men det blev det inte! Jag ställde en liten enkel, helt befogad, fråga till en arbetskamrat och det blossade upp till en stor konflikt.. Helt sjukt!

Det slutade med att jag (och ett par till..) kände oss jäkligt stötta och överkörda..
Det blev verkligen ett tupp av en fjäder, och jag ska försöka få det att rinna av mig, men det är inte så lätt alla gånger...

Känner mig inte helt på topp för övrigt, så tårarna kommer fort i dessa dagar.. Jag åkte hem från jobbet med tårarna sprutandes förra veckan - och det blev en repris på det i dag.. Tack snälla goa mamma för att du orkar lyssna på mig när jag ringer och snörvlar i ditt öra ♥

Det är lite stressigt så här innan jul när det är mycket på jobbet som ska bli klart innan man får gå på ledighet. Med en man som jobbar i butik så får man fajtas en del om tid för att jobba.. Det är påfrestande!

I dag fick vi dessutom ett annat besked på jobbet som jag inte känner mig vidare värst nöjd med. Men men.. det är väl bara att stå ut och vänta på bättre tider.. eller nåt...

Barnen var i alla fall härligt lyckliga när jag hämtade dem i dag. Vi skulle åkt i pulkabacken hemma, men vi dröjde oss kvar vid skolan ett tag i stället så åkte dom i backen där. När vi kom hem var vi rätt frussna och hungriga så då gick vi in. Såg sen att det blåste rätt mycket så det var lika gött att stanna inne.

Mathilda hade läxa att göra och så behövde dom duschas. Tyvärr kände jag mig sur och irriterad mestadels av kvällen. Inte bra.. Men jag hoppas att mina guldklimpar känner hur mycket jag älskar dom i alla fall!

Jag kan avrunda med en kul sak:
Vi tog en FTF'a i söndags :) Alltså, vi var först med att logga en nyutlagd cache!


Nu ska jag gå och lägga mig, och fundera över livets stora fråga:
Ska jag köpa en iPhone eller inte???

4 kommentarer:

Marianne sa...

Sandra det är sånt mammor är till för. Men självklart vill jag att du ska vara glad och lycklig och inte ledsen. Och du! Ta ingen skit i dag på jobbet. Du har inte gjort något fel. Stå på dig.
Puss

Anonym sa...

Ja! köp en iphone, mitt bästa köp!

Fresia sa...

JA........
Köp en Iphone, så roligt!!!

Dessutom tycker jag det verkar som att du behöver en faktiskt.
Om man känner sig lite nere och lite irriterad är det inte helt fel att köpa ngt nytt o roligt så kööööp!!

En uppmundrande kram

Therese sa...

Kramar till dig!