söndag, januari 10, 2010

Ännu en skön dag!

I förmiddags gick jag ut med barnen och åkte i backen en stund. Där träffade Mathilda och Melker en varsin kompis.

Efter en stunds åkande gick Melker in och tog med sig kompisen. Han stannade kvar här och lekte i ett par timmar.

Mathilda stanande kvar i backen en stund, och gick sen med kompisen in.

Jag satt och knåpade ihop en sex veckors matsedel, och Micke stack ut och sprang.

Senare på eftermiddagen åkte jag och Melker i väg till Maxi och handlade mat.
Sen var dagen nästan slut...

Vi åt middag, duschade barnen och sådär.. sen var det sovdags!
Hade en tanke om att titta förbi hos mammsen & pappsen på eftermiddagen, men det hanns visst inte med :(

Nu är det natti natti!

2 kommentarer:

Monkan sa...

6 veckors matsedel...??? Oh my god vad duktig du är... Nu ska jag kika på den & se vad jag kan få för tips. :)

Sandra sa...

Ja.. vi körde med en sån för ett par år sen, och det var så himla skönt att ha den att gå efter!

Nu ViktVäktar jag igen, så då är det extra skönt!

*kram*