söndag, januari 31, 2010

Tidig kväll, snölek och Depeche

I går kväll var jag så inihelsikes trött.. funderade på om jag skulle tvinga mig att vara vaken, men kom fram till att det var väl onödigt...

Så efter att ha nattat Melker så gick jag och la mig. Klockan var då 21:15. Mathilda följde med och la sig i vår säng, så vi låg där och läste en stund. Hade varit på biblioteket tidigare på dagen och lånat Katarina Wennstams'senaste bok Alfahannen. Släckte runt 22 och sov till 7:40 i morse.. Hur skönt som helst...

Men ändå sitter jag och gäspar just nu...  Försoffad kanske?

Har varit ute och lekt i snön en stund. Det är verkligen galet mycket snö överallt!

Just nu är farfar här. Han ska vara barnvakt medans vi åker in till Sthlm för att gå på Depeche Mode. Kul!

Ska även passa på att utnyttja våra SmartBox som vi fick julen 2008. Så vi ska äta på Mamadou, en asiatisk restaurang. Trevligt!

Det var lite komiskt då jag och Marianne pratade om konserten, och jag sa att vi ville försöka äta nånstans där vi kunde utnyttja SmartBoxen. Då visade det sig att även Marianne & Sebastian hade en SmartBox liggande som går ut nu i februari.. 

Det är ju dumt att den får brinna inne liksom..

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ha det så trevligt i kväll!
Puss

Sara sa...

Mysigt med en helkväll :)
Blir det sotade ögon ;) ?

Hoppas ni får en toppenkväll.
Kram !