onsdag, juni 01, 2005

Bröllopsdag

I dag har vi varit gifta i tre år! Shit vad tiden går fort....

Jag och Melker gjorde inget särskilt på dagen. Satt och gosade i soffan, åt mat och halvslumrade lite mellan varven. Det är livet det :) Sen överraskade han mig med att sova två timmar i sträck mitt på dagen, och då satt jag fast framför datorn. Fick en hel del mailandes och sånt undanstökat. Skönt! Betalde även in handpenningen till Cypern-resan i höst. Tyvärr har vi ju inte fått platser på det hotellet vi ville, men men det blir nog bra ändå!

Vid fyra åkte vi ner till dagis och hämtade Mathilda. Åkte sen vidare till biblioteket för att lämna tillbaka en drös med böcker. Kände mig som en packåsna... Hade Melker i bärselen på magen, en tung ryggsäck med böcker på ryggen och Mathilda gick brevid och höll i handen. När jag stod och lämnade tillbaka böckerna blev Melker lite knölig och jag kände mig rätt stressad då han började skrika, men efter att jag tagit av honom jackan och givit honom nappen så somnade han på min mage och sov där medan vi gick runt och kikade på lite böcker. Mathilda plockade på sig en hel hög med böcker som hon ville låna. Lånade även ett cd-rom spel med Ludde. Kul!

Sen åkte vi hem till mamma och pappa. Mathilda ville genast spela Ludde, så hon blev sittandes vid datorn nästa hela tiden vi var hemma hos dem.

Det blev en rätt sen kväll, vi kom hem efter åtta nån gång och Mathilda somnade inte förrän vid halv tio.

Inga kommentarer: